Monday 11 March 2019

KULIT BERJERAGAT? BERMINYAK?

KULIT BERJERAGAT?  BERMINYAK,DAN MELEKIT?MUKA DAH KELIHATAN BERKEDUT ? SUAMI DAH MULA JIJIK DENGAN ANDA? KULIT MUKA KUSAM DAN RASA TUA?
.
.
Kembalikan kecantikkan kulit anda seperti dahulu . jangan sampai kulit wajah anda berjeragat seluruh muka ! tak mungkin anda mahu melihat suami ada bermain cubit pipi dan cium pipi si isteri baru didepan anda iaitu madu anda . jangan jadikan ini menjadi mimpi buruk buat anda.
.
.
jeragat akan semakin teruk jika tidak dirawat dari sekarang. tiada produk yang dapat merawat jeragat selain pada set-set kita jum baca dibawah set-set yang mampu buat kehidupan anda berubah dengan sekelip mata.
.
kesan hanyalah seawal.3-7 hari utk melihat kesan.

FUNGI2 ITEM :
-------------------
DAY CREAM
--------------------
- Mengandungi pelembab yang tinggi & extract natural tumbuh tumbuhan.
- Ia berfungsi untuk memudarkan 'black spot/bintik hitam , melasma , jerawat akibat dari jangkitan bakteria.
- Platinum Day Cream juga berfungsi untuk mengawal tompokan jeragat/ pigments & seterusnya menampakkan kulit 2x lebih cerah.
- Selain itu, day cream platinum juga memberikan perlindungan lebih kepada kulit & menjadikan kulit lebih licin, anjal & kelihatan lebih muda.

------------------
NIGHT CREAM
------------------
- Mengandungi sumber protein yang tinggi , ekstrak daripada tumbuhan semulajadi, AHA, Vit A (merawat garis2) , C (merawat jerawat) , E (memudarkan parut) & BHA / bahan pengaktif kulit.
- Ia meresap pantas kedalam kulit & mampu memperbaiki teksture kulit yang mengalami penuaan dengan pantas.
- Berfungsi untuk meningkatkan metabolisme kulit & membuang jeragat & membuatkan kulit yang kasar menjadi licin, lembut & anjal.

------------------
CLEANSER
------------------
- Berfungsi untuk membuang lebihan minyak pada kulit, bedak / kosmetik & kotoran yang melekat pada kulit dengan lembut & berkesan
- Cleanser platinum juga berfungsi untuk memudarkan parut & juga kulit mati pada kulit. Meningkatkan metabolisme kulit, serta membantu untuk mencerahkan kulit.
- Ia juga membantu agar 'newly born skin' / kulit yang baru 'bernafas' dengan bebas & mengimbangi kelembapan kulit.

jadi apa keputusan anda?

No comments:

Post a Comment