Sunday 23 June 2024

O'bsal Snow White Series

 








Dari Taiwan, penjagaan profesional untuk wanita Asia selama lima belas tahun, melalui penyelidikan dan pembangunan telah memenangi reputasi cemerlang di kalangan beribu-ribu wanita, kemunculan O'bsal yang telah lama memasuki Malaysia dan kini sekali lagi telah memasuki pasaran baru di dunia baru. 
formula baru kini yang sentiasa komited untuk menyepadukan kebijaksanaan pakar biologi dan teknologi penyelidikan saintifik termaju - HT-IpuvRn, dan semakin bertambah baik dengan kemajuan berterusan teknologi penyelidikan dermatologi dalam mengatasi masalah kulit. Memperkenalkan Set O'bsal Formula yang telah dinaik taraf, kesan pemutihan dan penyingkiran jeragat dengan lebih baik dan lebih pantas , serta kadar alahan adalah rendah. Produk lebih komprehensif, ia mempunyai pencuci muka, krim siang, krim malam, sunblock spf 30++, sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jeragat dan kulit gelap serta kulit yang kusam dan tidak sekata 


Snow Face White Cleansing cream Krim Pembersih Penghidratan : 


Snow face white cleansing cream - Krim Pembersih Penghidratan dengan buih yang kaya dan lembut, boleh menanggalkan kotoran dengan berkesan sambil mengekalkan kelembapan yang diperlukan pada kulit Ditambah pati mawar semulajadi dan ekstrak sophora flavescens boleh menambah kelembapan untuk kulit, mengekalkan keseimbangan kelembapan kulit. dan menjaga kulit bersih. Pembersihan mendalam: Buih yang halus dan gebu dengan berkesan menanggalkan lebihan minyak muka, menggalakkan metabolisme sel epidermis melanin, dan membersihkan kotoran muka dan sisa solekan dengan berkesan.Menambahkan ekstrak rosemary semulajadi dan sophora flavescens untuk menambah lembapan pada kulit, pembersihan yang mendalam memberikan khasiat yang kaya kepada kulit anda, menjadikannya segar dan lembut, membantu mengekalkan kulit anda awet muda, lebih sihat dan dengan kulit yang baik. 


Snow Face Day Cream : 

Snow Face Day Cream (Jeragat, Memutihkan Kulit dan Membaiki)Formula berprestasi tinggi yang boleh menghalang dan menghilangkan sepenuhnya melanin yang telah dihasilkan dan jerawat (jerawat) yang disebabkan oleh jangkitan kuman, dan mempercepatkan penguraian pelbagai jenis bintik seperti jeragat, bintik hitam, dan bintik rama-rama Ia mengandungi GXF-. M2 Dan pati tumbuhan semula jadi, ekstrak mineral cecair yang jarang ditemui dan bahan pemutih pemakanan lain boleh dengan cepat meresap ke dalam lapisan dalam kulit, menggalakkan peredaran darah, mendorong pengaktifan dan pertumbuhan semula sel, dan menjadikan kulit bersinar dengan kilauan yang sihat dan memutih.Pati tumbuhan unik O'BsaL boleh memperbaiki masalah penuaan dengan berkesan seperti warna kulit kusam dan bintik-bintik. Melindungi kulit dan mencegah kerosakan kulit yang disebabkan oleh pelbagai persekitaran luaran yang berbahaya.


Snowy Soothing Night Cream : 

Snowy Soothing Night Cream (menenangkan, menyuburkan, menegangkan dan menghilangkan kedutan)Krim Malam Snow Beauty berprestasi tinggi mengaktifkan dan menyuburkan kulit secara intensif, mengurangkan kedutan, kendur dan fenomena penuaan lain, meningkatkan keanjalan kulit dengan berkesan, mengaktifkan kolagen dan gentian kenyal secara serentak, mencapai kesan mengangkat dan menegangkan, serta mencegah dan meningkatkan dinamik yang terbentuk dengan berkesan. Pati tumbuhan unik O'BsaL dan ekstrak mineral cecair yang jarang ditemui boleh memperbaiki tekstur kulit, kendur dan masalah penuaan yang lain dengan berkesan. Teksturnya halus dan mudah meresap, dan boleh diserap dengan cepat oleh kulit untuk mencapai khasiat yang mendalam dan menjadikan kulit muda secara semula jadi.


Flower Blossoming Snow Youth Secret  : 

50ml Krim Pelindung Matahari SPF 30 PA+++
Susu Pengasingan Pelindung Matahari memberikan perlindungan pengasingan semua cuaca kepada kulit Faktor perlindungan matahari yang tinggi SPF30 PA+++ dapat melindungi dengan sempurna daripada sinaran ultraungu UVA dan UVB , berkesan menghalang pemendapan melanin, melawan serangan radikal bebas dan mengasingkan solekan, habuk, berat. logam dan sumber pencemaran lain di udara , secara menyeluruh meningkatkan keupayaan kulit untuk menentang pencemaran bandar yang kaya dengan ekstrak tumbuhan semula jadi, menjadikan kulit lembut dan halus, mudah digunakan tanpa sebarang beban yang menyegarkan dan bebas minyak, menjadikan kulit merah jambu dan tidak berminyak;
Pelbagai warna memenuhi keperluan kulit yang berbeza dan mencapai kesan kemasan yang sempurna.
Pemutihan ringan: menekankan kesan pemutihan, sesuai untuk kulit kusam dan kusam, menjadikan kulit bersinar putih dan berseri dari dalam ke luar.
Warna semula jadi: Sesuai untuk sebarang warna kulit, menjadikan kulit sekata dan sempurna, mendedahkan cahaya yang sihat dan semula jadi.

No comments:

Post a Comment