Sunday 28 April 2019

FORMULA SET BARU SET ADVANCE








[SET ADVANCE]
KHAS UNTUK 30TAHUN KE ATAS , MERAWAT KULIT KERING,JERAGAT.
MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT DAN AWET MUDA SAMBIL MENCERAH 2X GANDA, KESAN GLOWING 5X GANDA
SET ADVANCE MENGANDUNGI 3 CREAM IAITU :-
MOISTURIZER CREAM
Formula susu segar membantu mengekalkan kelembapan kulit dan memperbaiki peredaran air di dalam kulit, menjadikan kulit anda bersih dan lincin,mengurangkan kulit kering
dan kasar.
DAY CREAM ADVANCE
Berkesan memberi kecerahan yang sempurna secara langsung dapat menghilangkan bintik hitam,
bintik-bintik dan melasma pada muka, mengawal komposisi pigmen hitam dengan cepat, melindungi kulit secara berkesan dari luar dan mengintegrasikan khasiat kulit. berkesan melindungi wajah anda, secara mendadak mencegah penuaan kulit dan membuat kulit anda kembali tegang dan awet muda.
NIGHT CREAM ADVANCE
Formula unik Produk baru ini mempunyai anti-kedut yang berkesan dan fungsi pelembab yang tinggi, yang boleh menyesuaikan dan memperbaiki kulit yang rosak, memulihkan kulit, menggalakkan sel metabolisme, menghilangkan kedut dan melambatkan penuaan.
Ia mengandungi protein tinggi unit.yang digabungkan dengan intipati tumbuhan semulajadi, vitamin A, C, E, faktor pelembab, esensi pembaharuan yang aktif, boleh memberi perlindungan mencukupi yang terbaik untuk kulit.
Meresap ke dalam kulit membantu mengaktifkan kulit, meningkatkan keupayaan sel pengumpulan collegen pada wajah, menggalakkan tenaga sel dan baik pulih kulit agar lebih glowing dan elastik.
Penggunaan yang berterusan kulit akan lebih halus, glowing dan lincin serta cerah dan sekata
info lanjut sila tekan link ini : https://goo.gl/C7pFF5
#yankoskincare
#bellaxkashmir
#setadvance
#yankoadvance

No comments:

Post a Comment